viernes, 5 de noviembre de 2010

JUDITH

Ets com la lluna
que reposa d'amunt del cel.
amb cabells negres com la nit
i ulls verd com l'infinit.

Com un ocellet, ets el meu riure
que s'en enfot de tot
perque sap que té un niu
amb palleta calenta
que li dóna amor.

Les teves manetes tan xiques,
son com flors al vent
que tot ho agafen
perquè tot és bonic.

Bonic com la teva carona
tan neta i tan dolça,
que em roba el cor cuan riu
i m'acongoge quan plora.

Com un xic de melodiés
es aquest crit que deixes anar
cuan ets feliç per qualssevol tonteria
o protestes per marraneria.

Com la molsa al riu, t'agafes a mí
i com la rosa t'engronxes
cuan vols venir.

Com l'eura del bosc t'enfiles amunt
amb aquesta cara tan dolça
i les teves mans obertes d'orgull.

Ets el meu alè,
el trò i el llamp que em fan adormir.
Ets com la puja fresca i agraïda,
que mulla el meu viure,
que omple els dies i les nits,
que visc pendent de tú
i nessesito que m'estimis
amb gestos i plors.
Que em demanis que no et deixi
que t'agafi
perque tú i jo
som com una guitarra,
que la fusta no sòna, si no té les cordes.
t'estimo.


ESTHER

No hay comentarios:

Publicar un comentario